חמשת אבני החיפוי הכי פופולאריות בישראל לשנת 2019

אחת השאלות הכי נפוצות בקרב ישראלים המעצבים את ביתם לראשונה היא באיזו אבן חיפוי לבחור לקירות הבית הפנימיים או החיצוניים. הנה חמשת אבני החיפוי הכי פופולאריות לשנת 2019.

בריקים

חיפוי בריקים יתאימו הן לקירות חיצוניים והן לקירות פנימיים. יש כל מיני סוגים של בריקים החל מבריקים מימר טבעי, דרך בריקים מאבן טבעים ועד בריקים מפירוק. לפני שאתם בוחרים את סוג הבריקים חשוב לבחון את היתרונות אל מול החסרונות של כל אחד מהם ולוודא שהם אכן תואמים את הסגנון העיצובי של החלל אותו בחרתם לעצב.

אבן כורכר

מתאימה גם היא לחיפוי חיצוני ופנימי גם יחד. מדובר באבן חול ולכן היא גמישה וקל לעבד אותה. את אבן הכורכר ניתן לעצב בהתאמה אישית וזה אולי היתרון הבולט ביותר שלה. חשוב לציין שעם הזמן היא נוטה לשנות את צבעה.

אבן ירושלמית

מדובר באבן שתמיד הייתה ותמיד תישאר כאחת מאבני החיפוי הפופולאריות, בעיקר  בבתים המחפשים מימד יוקרתי בסלון למשל. היא אולי יקרה יותר מהאחרות אבל מדובר בהשקעה לטווח הארוך. היתרון של היא שאפשר לספק אותה בכל גודל או מידה ויש לה ספיגה מינימלית, לכן היא עמידה וחזקה מאוד.

אבן חיפוי ג‘מעין

אבן ייחודית בעלת גוון אפור בהיר חזקה ואיכותית מאוד. היא מגיעה מאזור השומרון ואפשר לעבד אותה בכל מיני צורות. היא מתאימה יותר לריצוף חיצוני מאשר פנימי, גדרות ומדרגות.

אבן צפחה

אבן בעלת מראה ייחודי ומושקע הנוצרת בתוך שכבות האדמה העמוקות. היא בעלת רמת קושי בינונית ומורכבת מגבישים בכל מיני גדלים. יש לה מרקם מאוד מיוחד וניתן לעבד אותה בכל מיני מרקמים וגוונים כמו למשל אבן צפחה מוזהבת, אבן צפחה בסגנון מעובנים, אבן צפחה כסופה ועוד.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – מייסד ומנכ"ל חברת SMS ניהול פרויקטים

מטפס ההרים שבונה את משרדי החברות הגדולות בעולם

כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *