איך לבחור ריהוט גן ולשמור עליו לאורך זמן

ריהוט גן יכול להיות תוספת נהדרת לכל חלל חיצוני, בין אם יש לכם מרפסת קטנה או חצר אחורית גדולה, יש מגוון רהיטים בשוק שיכולים להתאים לכם בצורה מושלמת הן מבחינת נוחות והן מבחינת עיצוב. המשיכו לקרוא כדי לגלות איך לבחור ריהוט גן שיתאים לכם במיוחד, ולא פחות חשוב, איך ניתן לשמור על הריהוט לאורך שנים.

יש מגוון מצורים שנועדו לחללים חיצוניים, ובראשם ריהוט הגן שמאפשר רביצה ואירוח באזורים יותר נעימים של הבית. השוק עמוס במוצרים מסוגים שונים, במגוון חומרים ויצרנים. הבחירה היא מבלבלת ולכן נעשה לכם קצת סדר לקראת בחירת ריהוט הגן המתאים לכם.

מה גודל החלל ומה אתם רוצים לעשות בו?

לפני שאתם מתחילים לקנות ריהוט גן, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלכם ואת השטח הפנוי שיש לכם. אם יש לכם מרפסת קטנה או פטיו, אולי כדאי לכם לחפש ריהוט קומפקטי שלא יתפוס יותר מדי מקום. מצד שני, אם יש לכם חצר אחורית גדולה, אולי כדאי לכם לשקול מערכת ישיבה הכוללת שולחן אוכל גדול ומזמין או ספה גדולה ומפנקת כדי להכיל יותר אנשים.

ריהוט גינה

עמידות החומר

ריהוט גן חשוף במיוחד לפגעי מזג האוויר ולכן חשוב לבחור חומרים עמידים בפני גשם, רוח וחשיפה לשמש. כמה חומרים פופולריים לריהוט חוץ כוללים עץ טיק או ג'ארה, אלומיניום, פלסטיק, ברזל ועוד.

עץ טיק הוא בחירה פופולרית עבור ריהוט חוץ מכיוון שהוא עמיד ובעל גימור טבעי יפהפה. אלומיניום איכותי הוא בחירה פופולרית נוספת מכיוון שהוא קל משקל, עמיד בפני חלודה וקל לניקוי. ריהוט גן מברזל כבד יותר אבל עמיד במיוחד, ומוסיף נופך קלאסי ואלגנטי לכל חלל.

חייב להיות נוח

בבחירת ריהוט גן, חשוב לשים לב לנוחות. אחרי הכל, אתם רוצים להיות מסוגלים להירגע וליהנות בגינה או בחצר. חפשו רהיטים עם כריות נוחות ותשבו על כל כורסא או ספה שאתם שוקלים לקנות.

הגנה מפני מזג האוויר

מעבר לבחירת ריהוט גן עמיד שיחזיק מעמד לאורך זמן על אף נזקי מזג האוויר, חשוב לוודא שיש הגנה בחצר או במרפסת מפני מזג האוויר היות שכל ריהוט בסופו של דבר עלול להיהרס בטווח הארוך. גינות או מרפסות בהן אין מיגון מפני גשם, אפשר לשקול לקנות ריהוט גן שניתן לאחסן במהלך החורף במחסן או תחת הגנה מסוימת מפני הגשם.

ריהוט חוץ

שמירה על ריהוט הגן לאורך זמן

כדי להבטיח שריהוט הגן שלכם יחזיק מעמד לאורך שנים, חשוב לשמור עליו כראוי. ניקוי קבוע הוא המפתח לשמירה על מראה הרהיטים. השתמשו בתמיסת מים וסבון עדינה כדי לנקות את הרהיטים, והקפידו לשטוף ביסודיות עם צינור לאחר מכן. אם לרהיטים שלכם יש כריות, הקפידו להסיר אותם ולנקות אותם בנפרד.

אפשר לשקול גם ליישם ציפוי מגן על רהיטי הגן כדי לסייע בהגנה מפני פגעי מזג האוויר. שמן טיק או מוצר דומה יכול לסייע בהגנה על רהיטי טיק, בעוד שתרסיס עמיד בפני חלודה יכול לסייע בהגנה על רהיטי מתכת.

מוצרים משלימים לריהוט הגן

כדי לנשלים עיצוב מושלם וטאץ' ייחודי למרפסת או לגינה, תוכלו להשתמש במגוון פריטים מעוצבים שישלימו את הפאזל. שטיחי חוץ יכולים להוסיף מגע של צבע ומרקם לחלל החיצוני בו ממוקם הריהוט, בעוד שתאורת חוץ יכולה ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים. ניתן להוסיף עציצים או פרחים כדי להוסיף נופך ירוק למרפסת.

 

מרחבי הרשת

מטרנה – ויקיפידיה

מטרנה בפייסבוק

סיבים אופטיים

מטרנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *