קיר צבוע או מחופה?

      אין תגובות על קיר צבוע או מחופה?

לקראת שיפוץ הבית הרבה אנשים בוחרים לעשות שינוי ורענון בקירות ולרוב המחשבה האוטומטית היא צביעה שלהם. צריך לזכור תמיד שיש עוד כמה אפשרויות לא רעות ואחת מהן היא חיפוי של הקיר במקום צביעה. מה עדיף אתם שואלים? בואו ננסה להבין את היתרונות והחסרונות של כל טכניקה וכך תוכלו לעשות החלטה בעצמכם.

צביעת קירות – יתרונות וחסרונות

צביעת קיר היא פעולה שיש לה הרבה יתרונות וגם כמה חסרונות בהשוואה לחיפוי. בואו נתחיל עם היתרונות והדברים החיוביים שהעיקרי שבהם הוא העלות וקלות הפעולה. צביעה היא פעולה פשוטה יותר שלא מצריכה הרבה ידע ומאמץ וחומרי הגלם הם זולים הרבה יותר. בנוסף – צביעה של הקיר לא משנה באופן מהותי את מראה הבית ושומרת על פשטות. החסרונות הם שבאמצעות צביעה לא ניתן לתקן שקעים וחורים וגם לא ניתן ליהנות מעיצוב ייחודי שהוא מעבר לצביעה עצמה.

חיפוי קיר

חיפוי קיר זו אפשרות לא רעה שיש לה כמה יתרונות ברורים. החיפוי מאפשר להסתיר שקעים וחוסר סימטריה בקיר, יכול לעזור לבודד מפני חום וקור ומפני רעש והוא גם מאפשר ליצור עיצובים מיוחדים לטעמנו. מנגד ישנם גם חסרונות וצריך לזכור שהחיפוי תופס יותר מקום, קשה ויקר יותר להתקנה ולא מאפשר לשמור על עיצוב פשוט בהשוואה לצביעה.

אז מה עדיף?

אם אתם מחפשים מראה מיוחד אז כדאי ללכת חיפוי וכן אם זקוקים לחיפוי מסיבות ספציפיות כמו הסתרת פגמים בקיר או יצירת בידוד. אם אין צורך בכל הדברים האלו ובפרט אם אתם מחפשים עיצוב נקי ופשוט יחסית אז צביעת קיר קלאסית ופשוטה בהחלט תספיק. בכל מקרה צריך לזכור שגם אם בחרנו באפשרות אחרת על פני האחרת, זה לגמרי הפיך ובעתיד נוכל לעשות בחירה אחרת.

מרחבי הרשת

מטרנה – ויקיפידיה

מטרנה בפייסבוק

סיבים אופטיים

מטרנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *