חיפוי קירות חוץ – מהן האפשרויות המומלצות?

מחפשים פתרונות איכותיים ומרשימים לחיפוי קירות חוץ? האם עדיף להסתפק בשליכט צבעוני או שעדיף לבחור חיפוי לקירות חיצוניים מאבן טבעית, מבטון, משיש או מאבני חיפוי מלאכותיות? ובכן, כאשר מתכננים בית פרטי חדש או עומדים בפני שיפוץ הבית או המבנה, יש להתייחס גם לסוג החיפוי של הקירות החיצוניים. יש מגוון רחב של אפשרויות, פתרונות וחומרים, לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, לכן רבים מתלבטים בנושא ומתקשים לבחור חיפוי קירות המציע שילוב מושלם בין מראה ייחודי, בידוד מעולה ואיטום מושלם לבין מחיר ועמידות גבוהה.

אם גם אתם צריכים להחליט לגבי סוג החיפוי לקירות החוץ בבית, כדי לכם לקרוא על האפשרויות המומלצות כיום בענף הבנייה, כך תוכלו לקבל החלטה נכונה ומשתלמת הן מבחינה כספית והן מבחינת עמידות, עיצוב ואסתטיקה.

שליכט לקירות חוץ

שליכט לקירות חוץ הוא חומר אקרילי עמיד המועשר בסיבים ובסיליקון, השליכט נחשב לאחר מסוגי החיפוי הפופולריים ביותר. החומר מהווה שכבה גמישה המכסה סדקים זעירים בקיר החיצוני ומספקת הגנה ממים. השליכט הצבעוני מתכווץ ומתפשט בהתאם לשינויי מזג האוויר לכן השכבה לא סובלת מסדקים וכך גם זוכים לבידוד יעיל בבית. השליכט הצבעוני מגיע בקשת רחבה של גוונים וטקסטורות. עלות השליכט הצבעוני היא 80 עד 150 ₪ למ"ר.

חיפוי אבן לקירות חוץ

בשנים האחרונות החלו אדריכלים להציע חיפויי קירות דקורטיביים ומקוריים באמצעות השימוש באריחי אבן. ניתן לחפות קירות חוץ באבן טבעית או סינתטית. יש מגוון אבנים טבעיות המשמשות לחיפויי קירות חוץ, לדוגמה אבן כורכר, חירבה, גיר, ירושלמית, מצפה, רמאללה, בזלת, עצמון ועוד.

חיפויי אבן טבעית נראים מרשימים מאוד, יש לבחור חיפויי אבן המתאימים למזג האוויר בהתאם למיקום המבנה, כמו כן חשוב להתייחס לסביבת המגורים, לעיצוב הבית ולעיצוב החלונות והדלתות. ככל שהאבן איכותית יותר כך מחירה גבוה יותר, ולרוב האבנים המיובאות מחו"ל יקרות יותר בהשוואה לעלות האבנים המקומיות. עלות האבן היא כ-120 ₪ למ"ר, ועלות ההתקנה היא בין 130 עד 550 ₪ למ"ר.

כדאי לדעת כי יש שתי שיטות עיקריות ליישום אריחי אבן טבעית על קירות חוץ. בשיטה הרטובה מדביקים את האריחים לקירות החוץ בעזרת דבקים עמידים, זו השיטה הנפוצה בבתים פרטיים וביישובים בהם הרשות המקומית מחייבת את בעלי הבתים להקפיד על חיפוי אבן אחיד. השיטה היבשה מבוססת על חיבור האריחים לקיר באמצעות דיבלים וברגים, זו שיטה המתאימה בעיקר לחיפוי מבנים מסחריים ותעשייתיים.

חיפוי קירות חוץ באמצעות לוחות

כיום החלו הקבלנים והאדריכלים להציע חיפויי קירות חוץ באמצעות לוחות מחומרים שונים כמו בטון, פח, מתכות, פלסטיק ועוד. חיפוי קירות בטון נחשב למומלץ בגלל המראה הייחודי, שפע אפשרויות העיצוב, העמידות המעולה, ההתקנה המהירה וכושר הבידוד והאיטום של הלוח מבטון.

חומרים לחיפוי קירות חוץ כדאי להזמין רק מרוטנברג – החברה המובילה בישראל לחומרים, ציוד ופתרונות לבנייה. החברה משווקת לוחות בטון אדריכלי לחיפויי קירות מתוצרת מותג אוסטרלי מוכר ומומלץ.

מוצרים רלוונטיים:
ריהוט גן באתר אייס >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *