שילוב שיש בבניית בית פרטי

שיש הוא חומר גלם בענף הבנייה, שנחשב לחומר גלם לעשירים בלבד, שלא בצדק. שילוב שיש בבניית בית פרטי הוא בהחלט דבר אפשרי גם כשהתקציב מעט דוחק. השאלה היא מה הם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון בבחירה בין שיש ובין קרמיקה, היכן בדיוק ניתן לשלב שיש בבית בפרטי, האם כל סוגי האבן המוצגים כשיש הם אכן שיש והאם זה אמור להשפיע על ההחלטות שלכם לשלב שיש בבית שלכם? על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בקצרה ממש כאן בשורות הבאות.

מהם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת שיש לבית הפרטי?

אחת הסיבות המרכזיות שבגינן בוחרים אנשים לבצע שילוב שיש בבניית בית פרטי היא הסיבה האסתטית. ישנם סוגים של שיש שמציעים אסתטיקה ייחודית ויוצאת דופן שאינה ניתנת להשגה באף חומר גלם אחר, לבטח לא בצורה אותנטית וראשונית כמו שיודע לעשות השיש. מבחינת חוזק מבני אין לשיש שום יתרון מהותי שיכול להשפיע על קבלת ההחלטות שלכם והקרמיקה המודרנית מציעה רמת חוזק גבוהה מאוד, שכנראה לעולם לא תהווה עבורכם בעיה. יחד עם זאת, כדאי לדעת ששיש היא אבן טבעית לחלוטין וככזאת, היא גם נוטה להישחק במהירות בתנאים מסוימים ולכן דורשת תחזוקה מסוימת, גם אם לאורך שנים רבות מדובר בתחזוקה קלה בלבד.

אחרי שאמרנו את זה, השיקול המרכזי שיש לקחת סביב האופציה של שילוב שיש בבניית בית פרטי הוא שיקול המחיר. שיש אמיתי שעומד בקריטריונים הבינלאומיים, הוא שיש שמחירו למ"ר גבוה משמעותית מכל סוג אבן אחרת המשמשת בענף הבנייה ולכן חשוב לבחון את השפעת המחיר על שילוב שיש בבניית בית פרטי לפני שמתחילים לבצע הזמנות.

חברת בניית בית פרטי י.נ הנדסה   https://i-eng.co.il/

האם כל "שיש" הוא שיש?

התשובה היא בהחלט לא. ישנם סוגים שונים של אבן, המוצגים ומשווקים כאבני שיש כשבפועל אבנים אלה אינן עומדות בקריטריונים הבינלאומיים לשיש, קריטריונים המגדירים את הצפיפות הנדרשת של האבן, את העומק באדמה ממנו נחצבה האבן, את החוזק המבני שלה וכדומה. יחד עם זאת, זה לא אמור כל כך לשנות לכם, א' מכיוון שמחירה של אבן נקבע על פי כוחות השוק ולכן בלאו הכי אבן שהיא אינה שיש תהיה בדרך כלל זולה יותר מאבן שיש, גם אם מציגים אותה כשיש וב', אם אתם אוהבים את האבן הזאת, את המרקם שלה, את המגע שלה ואת האסתטיקה שלה, אז מה זה משנה אם זה שיש על פי הקריטריונים שקבוע מדענים כלשהם היכן שהוא?

בשורה התחתונה, שילוב שיש בבניית בית פרטי היא לא אופציה שצריכה להוות עבורכם מטרה מוגדרת מראש. אתם רוצים לבחון את כל סוגי האבן שיכולים להתאים לכם ולבחור את האבן המתאימה לכם ביותר, בין שהיא מוגדרת כשיש ובין שלאו. כל זאת כמובן, בכפוף לתקציב העומד לרשותכם.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

בפנטן – לשמור על עור תינוקך – משחה למניעה ולטיפול בתפרחת חיתולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *