אבני חיפוי מומלצות למרפסת גינה

אבני חיפוי מומלצות למרפסת גינה

המרפסת היא אולי המקום האהוב ביותר עלינו הישראלים. ראשית כל, כולנו אוהבים לצאת החוצה לאוויר הפתוח ולנשום אותה, לאפשר לילדים לשחק במרחב, מה גם שבמרבית ימי השנה חמים ונעים אצלנו. בנוסף, המרפסת היא מקום אידיאלי לארח את הקרובים לנו. לכן, אנו משקיעים לא מעט בתהליך התכנון והעיצוב של המרפסת. הנה 3 אבני חיפוי מומלצות למרפסת הגינה.

חיפוי באמצעות בריקים

כבר שנים רבות שטרנד הבריקים נכנס אלינו ועם הזמן הוא רק הופך פופולארי יותר. את חיפוי הבריקים ניתן לשלב בקלות בחלל חיצוני כמו המרפסת והם יוסיפו רבות מבחינת העיצוב. החיפוי יכול להתאים כמעט לכל סגנון עיצוב החל מעיצוב מודרני, דרך עיצוב כפרי ועד עיצוב קלאסי. ניתן להשיג בריקים במגוון של גוונים ומרקמים כאשר בהתאם לתקציב שלכם, ניתן לבחור את החיפוי המתאים. יש בריקים ממוחזרים שנחשבים לזולים יותר בהשוואה לבריקים מפירוק למשל.

אבן צפחה

אבן המעניקה לחלל החיצוני מראה יוקרתי וייחודי. מדובר בסלע שנוצר בתוך האדמה כתוצאה מהטמפרטורה הגבוהה והלחץ נוצרים מאין גבישים במרקם מיוחד. יש לה נטייה להתפצל והיא נוחה מאוד לשימוש. היא מגיעה בגווני אדמדם וחום. האבן עמידה לתנאי לחות ורטיבות, לכן היא מצוינת לחיפוי בקירות חיצוניים כמו במרפסת.

אבן טבעית

אבן טבעית נחשבת לרכה אם משווים אותה לאבני אחרות. היא נחשבת למאוד עמידה ומעניקה לחלק החיצוני של הבית מראה מיוחד. יש כל מיני סוגים של אבנים טבעיות כמו שיש, גרניט, אוניקס כאשר לכל אבן יש את היתרונות והחסרונות שלה.

לפני שאתם מחליטים על האבן שתתאים לחיפוי המרפסת שלכם, כדאי להתייעץ עם המומחים ולבחור את האבן שמתאימה לתקציב ולצרכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *