שמירה על ריצוף באמצעות הרחקת יונים

ריצוף הוא אחד משלבי הבנייה ויש לו השפעה עיצובית מאוד דומיננטית, בסופו של דבר הוא מכסה שטח רב בתוך המבנה וגם מחוץ למבנה. מי שאוהב עיצוב ושלמות עיצובית משקיע הרבה בעיצוב ובבחירת סוג הריצוף ואנשים מוכנים להוציא על כך הון תועפות על מנת שהריצוף יהיה איכותי ולטעמם.

מה יכול לפגוע בריצוף?

ישנם סוגים שונים של מרצפות והם מגיעים בסגנונות וצבעים שונים וגם ברמות מחיר שונות. כאשר אנו משקיעים בריצוף זהו חלק מעיצוב הבית והגינה וחשוב לנו לשמור עליו. לא נרצה שישבר, יישרט או שיקבל כתמים כלשהם בצבע. וכמובן שנרצה לשמור עליו נקי, כך שהבית והגינה תמיד יראו במיטבם. ככל שנשמור עליו יותר, כך יהיה אפשר לדחות את תהליך הליטוש והפוליש למועד מאוחר יותר.

ישנם כל מיני דברים שיכולים לפגוע בריצוף: חוסר זהירות גרירה של רהיטים, עבודות תשתית ואחרים. אך ישנו גורם נוסף שיכול לגרום לנזק ולהיות מציק במיוחד, בעיקר בשל היותו גורם היוצר נזק עקבי ועיקש בצורה שיטתית, ובשל כמויות הלכלוך הרבות שהוא מייצר והקושי להיפטר ממנו – אנחנו מדברים על בעיית היונים.

יונים כמזיקים

בכל מקום שבו ישנן יונים אשר נוהגות להתגודד במושבות בהן יש עשרות ואפילו מאות פרטים, ישנו תוצר לוואי – לשלשות היונים. לשלשות יונים גורמות לזוהמה רבה והן גם מפיצות מחלות שזה נושא בפני עצמו. גם אם ניקיתם היום, לא תוכלו לעמוד בקצב של היונים. בעודכם מנקים הן כבר מתחילות ללכלך מחדש. לא מדובר רק בלכלוך וזוהמה אלא בנזק של ממש.

לשלשות היונים הן חומציות מאוד ולאורך זמן הן יכולות לגרום לכתמים ולדהיית צבע של סוגי ריצוף מסוימים, אפילו האיכותיים ביותר. ריצוף שהתלכלך כתוצאה מלשלשת של ציפורים אשר לא תנוקה, ישאיר סימן למשך שנים רבות וכך לא משנה עד כמה הריצוף שלכם יקר ואיכותי, הנזק לטווח הארוך יהיה בלתי הפיך.

אם יש יונים בסביבה, לעולם לא תוכלו לשמור על ריצוף נקי. על מנת לשמור על ריצוף נקי ולהימנע מכתמים ודהייה של צבע, יש להרחיק את היונים. לא קל לתת פתרון לבעיית יונים באזורים פתוחים, אך המומחים להרחקת יונים יכולים לתת פתרונות יצירתיים להרחקת היונים מהאזור.

ישנם מוצרים שונים אשר מסייעים להרחקת יונים, אך לשם כך יש לאבחן את הסביבה ולמצוא את מקומות המסתור וההתגודדות של היונים. בעזרת שימוש בדוקרנים ורשתות נגד יונים ניתן להרחיק אותן מהאזור. כאשר ליונים אין מקום להסתתר, לקנן ולהקים מושבות, הן יחפשו אחר מקום אחר ויניחו לכם. אפשרות נוספת היא שימוש ברשת נגד יונים שעושה את העבודה בצורה טובה מבלי לפגוע ביונים כמובן. חשוב להדגיש שאין מדובר בהדברת יונים, אלא הרחקת יונים אשר אינה פוגעת בהן, פשוט מאלצת אותן לעבור למקום אחר ולהטריח מישהו אחר שידאג לעצמו להרחקת יונים גם כן. בצורה כזו, אתם תהיו משוחררים מבעיית היונים והריצוף שלכם יוכל להחזיק מעמד באיכות גבוהה למשך יותר זמן.

מרחבי הרשת:
אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים
חבילות אינטרנט ביתי מהיר
חבילות שיחות לחו"ל
מגדיל טווח אינטרנט wifi וויפי
פתרונות אינטרנט מהיר – עם בזק בינלאומי
גיבוי בענן לעסקים
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *