אבני חיפוי מומלצות לפנים הבית

כאשר בוחרים אבן לחיפוי קיר אחד או יותר בבית, חשוב לעשות הבחנה בין שני סוגים עיקריים של אבנים: אבן טבעית ואבן תעשייתית או מלאכותית.

מכיון וכאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו מדובר בתהליך בו מושקעת המון מחשבה, זמן, יצירתיות וגם כסף, מומלץ לבחור באבן שהיא טבעית ולא באבן תעשייתית. את החיפוי באבנים תעשייתיות או כאלה שעברו כל מיני תהליכים, כדאי להשאיר לחלקים החיצוניים של הבית כמו הכניסה לבית או המרפסת שכן הן מדמות את האבנים הטבעיות והתהליכים שהן עוברות באות לתת מענה לכל מיני בעיות כמו למשל נזקי מזג האוויר, לחות, זמן וכדומה. כאשר מסתכלים על אבנים טבעיות כמו שיש, אבן ירושלמית למשל או בריקים טבעיים, עם השנים הן הופכות יפות יותר.

למעשה, שלושת סוגי אבני החיפוי המומלצות ביותר לחללים שונים בבית כמו הסלון, חדר העבודה ואפילו חדר השינה הם בריקים, אבן שיש או אבן טבעית שבתוכו יש המון סוגים של אבנים טבעיות כמו אבן גרניט, אבן גיר ועוד.

איך בוחרים את אבן החיפוי לבית שלנו?

ובכן, יש כמה קריטריונים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש בתהליך הבחירה של אבנים לחיפוי קירות בבית.

  1. סוג החלל- כאמור, קיים הבדל בין אבן שנבחר לחפות איתה קיר בסלון לבין אבן שתשמש אותנו לחיפוי קיר במטבח. יש להתייחס למאפיינים החלל, לגודל שלו ולסגנון העיצובי שלו.
  2. תקציב – טווח המחירים למטר משתנה בעשרות אחוזים בין סוגי האבנים השונות. לכן, חשוב קצת להכיר קודם כל את הסוגים של החיפויים ואת המחירים ורק אז לקבוע תקציב ולנסות לעמוד בו.
  3. מטרה – שאלו את עצמכם מה המטרה שלכם בתהליך הבחירה של האבן, האם אתם רוצים להוסיף מראה יוקרתי לסלון, האם רוצים לשבור את האווירה בחלל וכדומה.
  4. עוד משהו שיעניין אותך:

    שי פניני – משרד עורכי דין

    לשכת עורכי הדין – אתר האינטרנט של הלשכה

    עו"ד שי פניני – משרד עורכי דין בחיפה

    שי פניני באתר עו"ד ציון אמיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *