ריצוף פנים

      אין תגובות על ריצוף פנים

אחד הדברים היותר חשובים בעיצוב הבית או הריצוף של הבית, היות והוא אחד המרכיבים המרכזיים ביותר כאשר אנחנו מדברים על סגנון העיצוב והתחושה שאנו מקבלים כאשר אנו נכנסים הביתה. ריצוף הפנים מתכתב בצורה ישירה עם סגנון העיצוב אותו אנו רוצים להשיג בבית וריצוף שמותאם בצורה נכונה לבית ידגיש ויחזק את התחושות והקו העיצובי אותו אנו רוצים להעביר כאשר נכנסים לתוך הבית. תחום הריצוף התקדם מאוד בשנים האחרונות ולצד חומרי גלם חדשים שנכנסו למרחב הביתי אנו עדים להתקדמות גדולה בשימוש באותם חומרים שהכרנו.

ריצוף פנים

ריצוף פנים אבן

השימוש באבנים היה בעבר אלמנט שהיה שמור לחיפוי קירות או יצירת קיר אבנים בודד בבית אך בשנים האחרונות אנו רואים אותו מופיע הרבה מאוד גם בתור ריצוף. השימוש באבן יוצרת שבירת סגרה ויכולה להתכתב עם אלמנטים של עיצוב מודרני ואף עם אלמנטים של עיצוב כפרי או וינטג'. האבן נחשבת לחומר גלם שקל לעבוד עימו ולכן אנו בתור לקוח נראה מגוון רב מוצרים מוגמרים בטקסטורות שונות וצבעים שונים על מנת שנוכל להתאים את האבן לסגנון שלנו.

ריצוף פנים בטון

הבטון, שנחשב לחומר גלם מאוד תעשייתי ומאוד גס עבר תהליך של שינוי מקיף על מנת שיוכל להכנס למרחב הביתי בתור סגנון ריצוף. גם הוא בדומה לאבן היה חומר אשר השתמשו בו לחיפוי קירות דקורטיביים, אך תודות לסגנונות בנייה ואלמנטים חדשים ניתן כיום להתקינו גם בתור ריצוף לבית. בין הסגנונות בהם ניתן למצוא את הבטון הוא סגנון של בטון מוחלק אשר מקנה לבית תחושה של מרחבים גדולים יותר. הבטון המוחלק יתאים לבתים אשר עוצבו בסגנון מודרני, כאשר הוא יתאים גם לאולמות אירוח גדולים וחללים שנחשבים לאופן ספייס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *