אריחי קרמיקה למטבח

בחירת החיפויים והרצפות במטבח שלנו משפיעים הן בהיבט העיצובי – אווירתי והן בהיבט הפונקציונלי. יש המון סוגים של קרמיקה למטבח כאשר הסוג הנפוץ וגם העמיד ביותר נקרא אריחי גרניט פורצלן. אריחים אלו מתאימים לשימוש הן לחיפוי הקירות והן כריצוף. למעשה מדובר באריחי קרמיקה למטבח שאינם מזוגגים וקיימת האפשרות להעביר את האריחים תהליך של ליטוש. אחד היתרונות הבולטים שבאריחים מסוג זה בא לידי ביטוי בכך שניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד בזמן החיתוך. בנוסף, אריחי גרניט פורצלן עמידים מאוד למים ונחשבים לחזקים כך שבמידה וסיר או מחבת נופלים עליהם, הסיכוי לסדק, סריטה או שבר נמוך מאוד.

קרמיקה למטבח

סוג נוסף של אריחי קרמיקה אותו נהוג להתקין במטבחים נקרא פורצלן פול בודי. מדובר באריחים העשויים אך ורק משכבה אחת, כאשר תהליך הזיגוג והליטוש בהם מתבצע באופן חלק. הם מאופיינים ברמת עמידות גבוהה אך יש לבצע בהם עבודת תחזוק שכן הם חשופים לנזקי מים.

ניתן לבחור גם באריחי פורצלן מלוטש שלא עוברים כלל תהליך של זיגוג ומומלצים בשל היותם לא סופחים כתמים. את האריחים השונים ניתן לבחור בגימור מאט או מבריק כאשר למטבח מומלץ לבחור באופציה של מאט. את סוגי הקרמיקה השונים נהוג לתחזק עם חומר מיוחד שאוטם את הקרמיקה וכך מונע מהלכלוך לחדור אל האריחים. את החומר עצמו סופגים במטלית לחה ומעבירים על האריחים.

אבני בר – בחירות אבני חיפוי וריצוף לבית ולבניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *