איך בוחרים דלתות כניסה?

מדי שנה עולה מספר הלקוחות המבקשים להוסיף דלת כניסה מעוצבת לבית או למשרד. כיום כבר בהחלט ניתן לראות ולהבין שדלת כניסה אינה רק פתח קבוע בקיר שנפתח ונסגר בכל פעם שנדרש, אלא מדובר כבר על אביזר אופנתי. בכל בית יש מספר רב של מרכיבים ופריטים המציעים גם שימושיות וגם יופי,  דלתות כניסה הן חלק בלתי נפרד מן התפיסה הרווחת. היום דלתות הנמצאות בכניסה גוררות קריאות התלהבות והתרשמות כללית מאוד מפרגנת מצד הנכנסים והיוצאים בהן. לא בכדי משקיעים הלקוחות סכומים גבוהים על מנת שגם אצלם תהיה דלת כניסה מעוצבת ויוקרתית.

דלתות כניסה

דלתות כניסה מעוצבות גם להגנה וגם ליופי

לכל דלת כניסה יש את התפקיד החשוב ביותר והוא לשמור על הבית. מרבית הבית הינו קירות וחלונות בגדלים שונים, אך דלת הכניסה היא הפתח היחיד דרכו נכנסים ויוצאים (חוץ מהמרפסת) ולכן תפקיד השמירה חשוב והכרחי. לאור נתונים סטטיסטיים עגומים של פריצות, בעלי הבתים מבקשים תמיד את הדלתות הממוגנות ביותר. מאידך, דלתות כבר לא ממלאות אך ורק את התפקיד ההגנתי וזהו, אלא משמשות גם כפריט אופנתי המקבל את הנכנסים אל הבית ומברך את היוצאים בשעריו. דלתות מעוצבות מהוות את השילוב המושלם של פונקציונאליות ויופי, של עדינות ועוצמה.

סוגי הדלתות השונים

אם רוצים דלתות ששומרות על הבית, חובה תמיד להביא דלת ממוגנת עד כמה שניתן. לרוב מדובר בדלתות ממתכת בעלות מספר מנגנוני נעילה. גם הדלתות הכבדות והממוגנות ביותר אינן נראות כמו פלטות משעממות ואפרוריות אלא מגיעות במגוון גדלים, צבעים ושילובים עם חומרים נוספים. היום אפשר למצוא דלתות מעוצבות וממוגנות מעץ עם פרזולים, דלתות עם חלון או חלקי זכוכית וכמובן שהמראה הטבעי תמיד יכול לשפר את מראה הכניסה. דלתות הכניסה לרוב יהיו מאסיביות גם במראה, אולם הטכנולוגיה המתפתחת בתחום לא מזניחה כהוא זה את הדלתות הקטנות.

כמה משתנים לבחירת דלתות כניסה מעוצבות

ראשית, יש את עניין התקציב. בטרם באים לרכוש דלת כניסה לבית או למשרד יש לדעת מהו טווח המחירים, או לחילופין להגדיר סכום שממנו לא ניתן יותר לעלות. כך גם המוכרים בחנויות יוכלו להציע את הדלתות במחיר הנכון. בנוסף יש לבחור את העיצוב. אופי המבנה, פנים החלל וכמובן הייעוד שלו יכולים להגדיר את סגנון הדלת. השיקול האחרון והחשוב הוא הביטחון והבטיחות. דלת כניסה מעוצבת לא יכולה לוותר על המיגון ועל הביטחון של הלקוחות.

אבני בר – הכול על עיצוב בית ובחירות אבני חיפוי וריצוף

 

עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – מנכ"ל חברת SMS ניהול פרוייקטים
יורם קראוס you tube

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *