עיצוב חדרי ילדים

      אין תגובות על עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים כבר מגיל ינקות ועד סיומו של גיל ההתבגרות מהווה השפעה על התפתחותו של הילד הן מבחינה מנטלית והן מבחינת התחושות המלוות את הילד בחדר שלו. בשונה מאיתנו המבוגרים, אשר עושים שימוש בחדר השינה שלנו זמן קצר יחסית מהיום, הילדים מבלים בו זמן רב. הם מארחים חברים, מכינים שיעורי בית, משחקים, נמצאים על המחשב, צופים בטלוויזיה ועוד. לכן, חשוב לעצב את חדר הילדים באופן מושכל ולחשוב על כל הפרטים  – קטנים כגדולים.

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים – קריטריונים שינחו אתכם בתהליך 

  1. צבעים – מחקרים מראים כי לצבעים יש השפעה לא רק על מצב הרוח שלנו, אלא גם על הבריאות. אז נכון שהעובדה כי מדובר בחדר ילדים מאפשרת לנו קצת יותר משחק, אך חשוב לשמור על צבעים רכים, עדינים ולהימנע משימוש בצבעים חמים וחזקים. לילדים יש רגישות אנרגתית ולצבעים אותם נבחר תהיה השפעה ניכרת על ההתנהגות שלהם בתוך ומחוץ לחדר. מומלץ מצד אחד לבחור בצבעים המשתלבים אחד עם השני ומצד שני להימנע משימוש במגוון גדול של צבעים. בחירת 2-3 גוונים כאשר אחד מהם הוא שמנת היוצרת הרמוניה תהיה נפלאה. גוונים פסטליים או צבעי גלידה יכולים להיות בחירה מעולה. כחול למשל משרה אווירה רגוע, ירוק מסמל התחדשות, לבן – ניקיון, חום – יציבות וצהוב – ריכוז והנאה.
  2. זכרו שהילד גדל – אם השלב בו אתם מעצבים את חדר הילדים הוא שלב בו הילד נמצא בשלבי ההתפתחות הראשונים שלו כדאי לחשוב פרקטי כדי שחלק ניכר מהעיצוב ובעיקר הרהיטים יוכלו להישאר עמו לאורך זמן. הדרך לעשות זו היא פשוט לבחור ברהיטים קלאסיים ולהימנע משילוב קבוע של דמויות טרנדיות מתחלפות. תמיד אפשר לשלב שטיח, שעון או פריט משלים אחר אותו ניתן יהיה להחליף בעתיד אך רצוי שהארון, המיטה, המראה ושולחן הכתיבה יהיו נכונים לאורך השנים.
  3. בחרו ברהיטים איכותיים ובטיחותיים – הימנעו מבחירה של רהיטים כבדים, רהיטים עם פינות חדות או רהיטים עם מגירות שקשה מאוד לפתוח אותן. בנוסף, רהיטים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים, ישמרו לאורך זמן וימנעו מצב בו תיאלצו להחליפם תוך זמן קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *