מחפשים רעיון מקורי לבית? מגוון פתרונות חיפוי קירות

אחד הטרנדים שכבשו את עולם העיצוב וההום סטיילינג הן בבתים פרטיים, דירות, מרפסות והן בבתי עסק כמו מסעדות, בתי קפה, גלריות וחללי סטודיו הוא חיפוי קירות. ניתן לעשות שימוש בכל כך הרבה סוגים של חומרי גלם שמאפשרים מצד אחד להדגיש סגנון עיצובי מסוים ומצד שני מעניקים לחלל ייחודיות, אמירה עיצובית שמשדרת מקוריות והרמוניה עם שאר האביזרים, הרהיטים והפריטים אותם אנו בוחרים למקם. אז באילו חומרים ניתן להשתמש למטרות חיפוי קירות ואיזה חומר מתאים לאיזה חלל?

חיפוי קירות

סוגים של חיפוי קירות

  1. בריקים – מדובר בלבנים של ממש. קיימים שני סוגים של בריקים. הסוג הראשון הם בריקים מפירוק של אתרי בנייה העוברים תהליכים מיוחדים שמעניקים לבריקים רמת גימור מושלמת .הסוג השני הם בריקים תעשייתיים אותם מייצרים מאבנים. הסוג הראשון יתאים לסגנונות כמו וינטג׳, פרובאנס, כפרי בעוד הסוג השני יתאים לסגנונות מודרניים וחדשניים. את הבריקים ניתן למקם בכניסה לבית, בסלון, בחדר השינה ובחדר העבודה.
  2. חיפוי זכוכית – מדובר בטרנד שכבש את שנות ה-2000. חיפויי הזכוכית מתאימים לרוב לסגנון העיצוב המודרני וניתן למקמם במטבח או בחדרי האמבטיה. הם קלים לניקו, פשוטים להרכבה וניתן ליצור אותם בשלל גוונים, צבעים ומרקמים.
  3. חיפוי טיח – קיימת האפשרות לעשות שימוש בטיח צבעוני לקירות הבית. היתרון שבטיח הוא בהיותה מאפשר ליצור שלל דוגמאות, מרקמים וצורות על הקיר, מה ששובר את מראה החלל ומעניק לו אווירה מיוחד. ניתן באמצעות הטיח ליצור מראה תעשייתי או כפרי ואף לשלב איתו שלל אבנים כמו פסיפס למשל.
  4. חיפוי עץ – חיפוי העץ מתאים הן לקירות פנימיים והן לקירות חיצוניים. קירות המחופים בעץ יוצרים בחלל אווירה אותנטית, רומנטית ומשפחתית. מדובר בחומר טבעי שגם מעניק בידוד מעולה לחללים פנימיים, ידידותי לסביבה ואף מעניק את יתרון האקוסטיקה.

יש עוד המון סוגים של חיפויים כמו קרמיקה, פורצלן, טפטים בצבעים ומרקמים שונים, כך שטרם אתם בוחרים את החיפוי המתאים בדקו את הצרכים שלכם, את הסגנון העיצובי, את התחזוקה של החיפויים השונים וכמובן את התקציב.

בני בר – מידע על עיצוב בית, חיפוי קירות ובחירות אבני חיפוי לבית ולבניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *