חידוש הבית עם בריקים

וודאי שמעתם את המושג העיצובי "בריקים" או "חיפוי בריקים" ושאלתם את עצמכם מה זה בכלל אומר . אז מהם הבריקים, מה זה חיפוי בריקים, איך בוחרים נכון את הבריקים המתאימים, עד כמה הם ישדרגו את מראה הבית שלכם ומה היתרון שלהם, בקיצור כל מה שרציתם לדעת על בריקים- בפוסט הבא! בריקים הם סוג של לבנים, הרי באנגלית המילה Brick משמעותה לבנה. באמצעות סוגים שונים של לבנים, ניתן לחפות קירות חיצוניים או פנימיים של בניין וכך להעניק לחלל מראה עיצובי משודרג המשתלב בהרמוניה עם הויז׳ן העיצובי שבחרנו. שני הסוגים העיקריים של בריקים הם בריקים מפירוק (בריקים הנאספים מאתרים שנייה שונים מרחבי העולם ואז עושים בהם שימוש חוזר) או בריקים תעשייתיים אותם מייצרים במפעל על פי דרישה של הלקוח.

חיפוי בריקים

את הבריקים השונים ניתן לחלק לשלוש קבוצות עיקריות:

  1. בריקים בסגנון רטרו-וינטג׳ – אלו הם בריקים אותם מייצרים מאבנים טבעיות ומתאימים למראה עיצובי עתיק. הם מגיעים בשלל גוונים ממשפחת החומים והצהובים.
  2. בריקים מודרניים – כאן מדובר בעיצוב לפי דרישה כאשר הגוונים הכי פופולאריים עם דגש על עיצוב מודרני הם שחור, לבן וגוונים ממשפחת האפורים. אם ניגע לרגע במחיר, בריקים מודרניים נחשבים לזולים יותר ביחס לבריקים וינטג׳.
  3. בריקים מפירוק- כאמור, אלו בריקים שנאספו מאתרי בנייה. בריקים מפירוק עוברים כל מיני תהליכים בכדי להעניק להם רמת גימור גבוהה. כל לבנה מגיעה בגוון אחר מה שהופך סוג זה למיוחד וגם יקר.

חיפוי בריקים

מדובר בחיפויים אבני בר חזקים ועמידים במיוחד. בנוסף, הבריקים מספקים גם בידוד מפני רעש ומפני מזג אוויר כך שהם מסייעים לווסת את הטמפרטורה בתוך החלל. את הבריקים ניתן לשלב כקיר דקורטיבי בסלון, קיר מעוצב בחדר השינה, במטבח ואפילו בכניסה לבית ויש עוד הרבה אופציות אחרות בעיצוב עם האבנים האלה. כאמור למראה המודרני מומלץ לבחור בצבעים בהירים ולמראה כפרי צבעים חומים. ניתן לשלב לצד הבריקים שלל אביזרים ופריטים נבחרים מיוחדים שיעמיקו עוד יותר את הסגנון שבחרנו  כמו למשל כורסת וינטג׳ אדומה, שטיח מיוחד ליצירת מרקם, שעון גדול ועוד.

אבני בר – בחירות אבני חיפוי לבית ולבניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *