איך בוחרים חברה לעיצוב מטבחים

מטבחים שלנו הם  אחד החללים החשובים בבית. המטבח הוא המקום שבו אנו מבשלים, מארחים, ומבלים שעות רבות בשבוע ובעיקר בסוף השבוע. כאשר אנו בונים את המטבחים שלנו, או עורכים שיפוץ במטבח קיים – אנו רוצים לבחור בחברה לעיצוב שתהפוך את המטבח שלנו לכזה שיהיה נוח, פרקטי, מותאם לאורח חיינו וכזה שיתאים לנו בצורה מושלמת. אזה כיצד נבחר בחברה במתאימה לעיצוב המבטח במושלם? כל התשובות בהמשך.

מטבחים

כיום ישנם חברות רבות לעיצוב מטבחים שמציעות עצמם על מנת לעצב את המטבח המושלם עבורנו. עם זאת, חשוב שנבחר את החברה המתאימה וזאת כדי שנקבל מטבח איכותי ותמורה ראויה לכסף הרב שנשקיע במטבח שלנו.

להלן מספר פרמטרים לבחירת מטבחים:

איכות החומרים – כאשר אתם בוחרים חברה לעיצוב מטבחים, חשוב לשים לב לאיכות החומרים שמציעה לכם החברה. שימו לב לשימוש בעץ מלא בבניית המטבח, לשימוש בפרזולים טובים, בחומרים שבהם משתמשת החברה לאיטום המטבח וזאת על מנת שהמטבח יחזיק מעמד לשנים רבות. חשוב כי המטבח יבנה על ידי החומרים האיכותיים ביותר.

דיוק בבנייה – כאשר בונים מטבח חשוב שיעשה דיוק בבניה. כיום על החברות להשתמש במכונות הקנטים המתקדמות ביותר, במכונות CNC מדויקות, במסורים הטובים ביותר וכמובן בצוות נגרים ועובדי ייצור שיכולים לבצע את העבודה בצורה המדויקת ביותר.

מטבחים עשויים ברמת הגימור הטובה ביותר – אם אתם רוכשים מטבח בהתאמה אישית חשוב לשים לב כי המטבח שלכם נעשה עם רמת הגימור הטובה ביותר. מטבח מסוג זה הוא מטבח שכל מילימטר בו נעשה בגימור מושלם. שימו לב לכך, וזאת כי אתם משלמים על הגימור המושלם.

התאמה אישית – בבחירת חברה לעיצוב המטבח ותכנונו, יש לשים דגש על התאמה אישית. בדקו האם החברה יכולה להתאים את המטבח לצרכים שלכם? לגודל החלל של ביתכם, לאנשים המשתמשים במטבח?  לשימושים העיקריים שלכם במטבח ? חשוב שהמשטחים, שטחי האחסון, הכיורים והמגירות יתאימו לצרכים ודרכי הבישול שלכם.

אחריות – שימו לב כי אתם מקבלים אחריות על המטבח. בדקו כי כמו כל מוצר תקבלו אחריות למספר שנים על המטבח ושירות תיקונים. בדקו כי העץ הינו עץ איכותי שאינו מתנפח, עומד בתנאים של חום וקור כמו גם הכיורים, הגז, חיבורי הצנרת וכל מה שמגיע עם המטבח שרכשתם.

בדקו כי הציוד של המטבח איכותימטבחים איכותיים חייבים להיות מאובזרים בציוד איכותי. לכן חשוב שגם הכיריים, התנור, המיקרוגל, וכל הציוד שמגיע עם המטבח יהיה איכותי. בחרו בחברה שמספקת ציוד איכותי למבטח.

ליווי בכל שלב – בבחירת חברה לעיצוב המטבח יש לשים לב שהחברה מעצבת מתכננת ובונה את המטבח בליווי אישי. חשוב שהחברה תעדכן אתכם בכל שלב ושלב את בדרך ההתקדמות של הבנייה ותעמוד בזמנים.

אבני בר – מידע על עיצוב ובחירות אבני חיפוי לבית ולבניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *