ריצוף חוץ כמו שתמיד חלמתם

אחת מהדרכים היותר פופלריות לשדרוג הכניסה לבית שלכם או על מנת להקנות מראה יוקרתי ומיוחד לחצר הבית היא ריצוף חוץ. הטכניקות בהן משתמשים כיום התרחבו בצורה משמעותית ממה שהיה נהוג עד לפני מספר שנים, כאשר אם היינו רואים בעבר שימוש בשיש או קרמיקה כיום ישנם בשוק כל כך הרבה חומרי גלם ומרכיבים בהם ניתן להשתמש על מנת להקנות לחצר ביתכם, לגינה או לכניסה לבית את המראה אותו אתם רוצים.

ריצוף חוץ

מראה כפרי בעזרת ריצוף חוץ

אז כמו שאמרנו קודם לכן, בעזרת מרכיבים וסגנונות חדשים ניתן לשלב סוגים שונים של עיצובים אותם נרצה להדגיש, כך שאם למשל הבית נבנה בסגנון כפרי נוכל גם את הגינה או הכניסה לבית לרצף בצורה כפרית. ריצוף חוץ בסגנון כפרי ניתן ליצור על ידי שימוש באבנים טבעיות, כאשר סביבן ניתן לשתול דשא לדוגמא. הדבר אינו מתאים רק לחצר וכניסות לבתים אלא גם בתור שילוב של אלמנט כלשהו בחצר של בית מודרני כמו חלק כלשהו מהגינה או בשילוב ליד בריכה או מזרקה.

ריצוף חוץ מודרני

אחת משיטות הריצוף שתפסו תאוצה בשנים האחרונות היא ריצף בטון, כאשר גם בתוך הנישה הזו ישנן מספר רב של תתי נישות, בין אם זה בטון מוטבע, בטון מוחלק ועוד. שיטת הריצוף הייחודית הזו מתאימה לכל שטח שאותו תחפצו לרצף. בין אם מדובר במרפסת גדולה או כניסה לבית שם יתאימו יותר סגנונות של בטון מוחלק ובין אם נרצה לרצף גינה או איזור מסביב לבריכה למשל, שם יתאים יותר בטון מוטבע, תודות לחריצים שלו ולעובדה שהוא פחות מחליק ויותר פרקטי לאיזור של חצר ובריכה.

אבני בר – מידע רחב על עיצוב ובחירות אבני חיפוי לבית ולבניין

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *