מראה שיקי ומושלם למטבח שלכם

מטבח פורמייקה הוא מטבח פופולרי להפליא. הדור של היום בוחר מטבחי פורמייקה זו עובדה. אז  מה כל כך ייחודי בפורמייקה שמושך אין ספור אנשים לבחור בה בצורה כמעט אבסולוטית לחלוטין בעיצוב המטבח שלהם? מטבחי פורמייקה הפכו לפופולריים במיוחד מכמה סיבות עיקריות שמקורם טעון באורך החיים העכשווי שלנו:

אורך חיים אינטנסיבי – אורך החיים שלנו הוא אינטנסיבי יותר ויותר, כך גם הרגלי השימוש שלנו במטבח. אנחנו זקוקים למטבח פרקטי ומעשי.

רק מטבחי פורמייקה עמידים בפני כתמים בצורה מושלמת. אינם סופחים כתמי צבע למיניהם כתבלינים וכדומה. העמידות שלהם בפני נוזלים היא גבוהה במיוחד ולכן מטבחי פורמייקה הם האלטרנטיבה הטובה ביותר למטבח הישראלי הגדוש בפעילות יום יומית שוטפת.

מטבח פורמייקה

מטבח פורמייקה – מה המחיר שתרצו לשלם?

באשר הכסף ביכולתו לאמר את השורה התחתונה אנו זקוקים לעיצוב ייחודי במטבח שיתאים לכל תקציב. המטרה שלנו במטבח פורמייקה היא לקבל גימור מושלם במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איך זה שפורמייקה זולה כל כך ועדיין מומלצת? פשוט מאוד. לייצר לוחות פורמייקה למטבח שלכם, לוחות חזקים, יפים ועמידים. תמיד יהיה זול יותר מאשר לכרות עצים למשל. אופן הייצור של הפורמייקה הוא זול באופן יחסי. והטיב והאיכות עדיין נשמרים אם לא עולים ביחס לחומרים אחרים המשמשים לייצור מטבחים.

שפע לרוב – השפע הזמין כיום, המגוון הרחב של צבעים וטקסטורות ייחודיים הופך את מטבחי הפורמייקה לאתגר גדול עבור מעצבי המטבחים ובעיקר מתלבשים על כל טעם של כל סוגי האנשים. ערכת הצבעים הגוונים והטקסטורות היא גדולה מכדי לספור אותה. ניתן להשיג מטבח פורמייקה במגוון רחב של אפשרויות וכן הם פופולריים במיוחד:

  • לאוהבי המראה הנועז ניתן לבחור במגוון הצבעים התוססים
  • לאוהבי המראה המודרני ניתן לבחור בקטגוריית המבריקים.
  • לאוהבי המראה העמוק ניתן לבחור בטקסטורות דמוי אבן עור וכדומה.

הכל כדי לקבל את המראה הרצוי-במחיר שתרצו לשלם-בזמינות גבוהה-שמתאימים לכל אמירה.

שלמות שקשה להשיג

ניתן למצוא כי מטבחי פורמייקה הם כל כך מושלמים שבארצות רבות בחרו להשתמש בהם לא רק לבניית ציפוי בגוף ארונות המטבח ובגוף חזיתות הארונות אלה גם כשימוש כתחליף למשטח שיש עצמו! יכולת המיזוג של מטבחי פורמייקה עם סגנונות עיצוביים שונים, עם חומרים שונים או יכולת ההתמזגות של הפורמייקה בינה לבין עצמה היא בגדר פלא. משתלבת באופן מקסימלי עם זכוכית, אריחים, בטון, מתכת. ומה לא.

אבני בר – מידע רכב על עיצוב ובחירות אבני חיפוי לבית ולבניין

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל ההר המסוכן באירופה ובחזרה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *