עיצוב פנים לבית עם חיפוי קירות אבן

תהליך של עיצוב פנים לבית הוא תהליך שניתן לבצע לפני שעוברים לגור בבית או תוך כדי המגורים. ישנם אנשים שמעוניינים לבצע שינוי כלשהו או גיוון במראה של הבית, של החדרים ושל העיצוב ולכן בוחנים את האפשרויות העומדות בפניהם.

עיצוב פנים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברוב המקרים מומלץ שלא להחליט לבד איך לעצב מחדש או אילו שינויים להכניס בבית אלא לשכור את שירותיה של מעצבת פנים שיש לה ניסיון וידע רבים ותוכל לתת המלצות, עצות וטיפים המתאימים באופן אישי לכל מי שגר בבית. כך השינוי ישיג את המטרות שלו והפוטנציאל העיצובי של הבית או הדירה יתממש עד הסוף.

חיפוי קירות הוא אפשרות מצוינת עבור מי שמעוניין לשנות את המראה של הקירות ורוצה גיוון של ממש. ברוב המקרים מי שמעוניין לשנות את המראה של הקירות יצבע אותם מחדש, יתלה אביזרי נוי או תמונות ויחליף בין המיקום של פריטים הקיימים. חיפוי הקירות נותן אפשרות לשינוי הרבה יותר עמוק, כאשר האפשרות המובילה והמיוחדת ביותר היא מראה של קירות אבן על ידי שימוש בחיפוי של אבנים. כיום ישנם בשוק סוגים רבים של חיפויי קיר מאבנים שכל אחד ייתן לקיר מראה שונה.

איך מתבצע חיפוי קירות?

כאשר מחליטים על חיפוי עם אבני בר הקירות מגיע השלב של ההתקנה. חשוב מאד להיות שלמים עם ההחלטה ובמידה והבחירה התבצעה בליווי של מעצבת פנים, כחלק מהתהליך של שינוי פני הבית או הדירה – הרי שייבחר החיפוי שיתאים גם לקיר עצמו וגם לשאר האלמנטים שיתרמו כל אחד את תרומתו למראה הכולל החדש. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים ומומלצים בתחום, לדעת בדיוק מה הם צריכים לדעת ולוודא שהם קיבלו את כל ההנחיות. קירות אבן בנויים מחיפוי של אבנים או לבנים, בצבעים או דגמים שונים או שמעצבת הפנים עיצבה בעצמה את הדוגמא. זו הסיבה שכדאי להיוועץ בה בטרם מחליטים לצאת לדרך.

האבנים מוצמדות ומודבקות על ידי דבק חזק במיוחד לקיר על מנת לוודא שהן לא יכולות לזוז ולא תיפולנה עם הזמן. ברוב המקרים חיפוי קירות אינו דורש תחזוקה שוטפת כלשהי אבל תמיד כדאי לוודא שכל האבנים מודבקות למקומן ואין שום סיכוי שתזוזנה או תיפולנה לרצפה. כאשר מבצעים תהליך של עיצוב פנים רחב ליותר מחדר אחד אפשר וכדאי לשקול להתקין חיפוי קירות גם בקירות נוספים וישנן שיטות נוספות מלבד אבנים. קירות עם חיפוי ישרו אווירה מיוחדת בכל חדר, יתרמו רבות למראה הכולל ואפשר יהיה להתאים לחיפוי עצמו אלמנטים נוספים שישתלבו ויספקו את המראה המבוקש. עולם עיצוב הפנים מציע מגוון עצום של אפשרויות וכאשר הוא מלווה באשת מקצוע בעלת ניסיון וידע לבטח ייבחרו בדיוק האלמנטים המתאימים לכל לקוח ולקוח. העיצוב צריך לגרום למי שגר בבית להרגיש בדיוק כמו שהוא רוצה להרגיש במקום ששייך לו והוא נוכח בו שעות רבות במשך היום.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל ההר המסוכן באירופה ובחזרה – סיפור מסע טיפוס הרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *