מטבחים מעוצבים דקורטיביים ופונקציונליים

שימת דגש על העיצוב באה לידי ביטוי גם ובבתים מסוימים בעיקר במטבח. עיצובו, לנוי ולהידור, מבטאת מגמה, אשר הולכת ורווחת כיום אצל זוגות צעירים ומשפחות צעירות- הפיכת המטבח למתחם המרכזי בבית; מקום שמרבים לשהות בו לאכילה, לאירוח, לעבודה. מגמה זו באה לידי ביטוי ביתר שאת בבתים חכמים, שבהם ניתן לתפעל את המכשירים השונים במטבח באמצעות שלט רחוק.

מטבח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מטבחים מעוצבים על פי העדפה וטעם אישי "מתכתבים" עם אורח החיים, עם הקצב שלהם, עם הרצון ליצור בכל מתחם בבית אזור נוחות ייחודי. מטבחים מעוצבים מאופיינים בחומרים מגוונים, בטקסטורות אחדות, בצבעים, בגופי תאורה היוצרים אפקטים שונים של סוגים ושל עוצמות אור מגוונים.

הקשר ההדוק בין תכנון לעיצוב

עיצוב מטבח קשור קשר מובנה והכרחי עם תכנונו. התכנון והעיצוב הם כלים שלובים, ראייה הוליסטית המונחת ביסודם מאפשרת ליצור מטבח המהווה חיבור טבעי וישיר עם הסלון ולא אחת מדובר במתחם אחד שדבר אינו חוצץ בין  המטבח לבין הסלון.

מטבחים מעוצבים מאופיינים בבחירה מוקפדת של פריטים כגון: משטח עבודה גדול, כיור, אי הניצב  במרכז ברזים, ידיות, אקססוריז ופריטים דקורטיביים שונים המעשירים ומעצימים את האפקט החזותי של המטבח.

קרמיקה ואבני חיפוי

אלמנטים מרכזיים בעיצוב מטבחים הם הריצוף והחיפוי. מגוון סוגים של קרמיקה ואבני חיפוי מאפשרים לשוות למטבח מראה המשקף את הסגנון המועדף: כפרי, מודרני, קלאסי, עתיק ועוד. שיבוץ סוגים שונים של אבנים, בעלי צורות, גדלים וצבעים שונים מאפשר ליצור חזות אטרקטיבית של פסיפס ססגוני.

עיצוב מרהיב נוצר על ידי שילוב טבעי של ריהוט, ציוד, אביזרים ופריטים שונים. ניתן לשוות גם למטבח מראה נעים, חמים וביתי, בין השאר על ידי בחירה בריהוט עשוי עץ מלא, וילונות וריפודים בעלי צבעים נעימים ותאורה שניתן לעמעם אותה, כאשר הופכים את המטבח למעין בר ומארחים בו חברים או סתם מבלים בו ערב ביתי שקט ואינטימי.

דגש ועדיפות לטעם האישי

מעצבי פנים  ישמחו להשיא לכם עצות שימושיות לעיצוב אבל חשוב לתת דגש ועדיפות לטעם שלכם, ודאי כאשר מדובר במתחם כה מרכזי בבית, אשר אמור להיות פונקציונאלי ולאפשר סביבת עבודה נוחה, שהפריטים והחומרים השונים בה נגישים וזמינים, בהישג יד, ועם זאת מתחם שגם בו משתקף הטעם המעודן והיוקרתי של הדיירים.

עיצוב מטבחים בתלת מימד מאפשר לדיירים לראות מבעוד מועד כיצד ייראה המטבח שלהם. באמצעות המחשב ניתן לתכנן ולעצב, לשנות, להוסיף ולגרוע, להיווכח במו עיניכם בשילוב הצבעים. רק כאשר אתם שבעי רצון לחלוטין מהתכנון ומהעיצוב ניתן האישור לתחילת הייצור של המטבח.

על מנת להיות סמוכים ובטוחים כי המטבח שלכם, כפי שאתם רואים אותו בעיני רוחכם, יהיה  המטבח המושלם שעליו אתם חולמים מומלץ לפנות לחברה המתמחה בייצור ובעיצוב מטבחים  שטבוע בהם חותם של תפיסת חיים כוללת והרמונית.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל ההר המסוכן באירופה ובחזרה – סיפור מסע טיפוס הרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *