מה צריך לדעת כשמחפשים קבלן שיפוצים

הגעתם למסקנה שאין לכם יותר ברירה ואתם חייבים לעשות שיפוץ? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי מי לא היה רוצה לגור בדירה שנראית יפה ומחודשת? השלב הראשון שעליכם לעשות בדרך לדירה יפה יותר היא למצוא קבלן מקצועי של שיפוצים ואתם יכולים להיות בטוחים שלא כל איש מקצוע בתחום ייתן לכם שירות מספיק טוב. אם יש משהו שיקבע בסופו של דבר איך ייראה השיפוץ, מעבר לתוכנית עצמה, זו השאלה באיזה קבלן שיפוצים אתם בוחרים ולכן בהחלט שווה להשקיע בכך. יש הרבה קבלנים שאומנם מפרסמים את עצמם כאנשי מקצוע מנוסים וטובים אך לא כולם יעשו עבודה מושלמת ולכן כדאי שתבדקו אל מי אתם פונים.

כך בוחרים קבלן שיפוצים אמין

האמינות של קבלני השיפוצים היא הדבר החשוב ביותר, יחד עם המקצועיות כמובן. לכן חשוב שתעשו מחקר כמה שיותר מקיף אודות כל קבלן שיפוצים שיוכל לתת לכם שירות, כמו לדוגמא: מה הניסיון שלו? מי ממליץ עליו? והאם הוא מקצוען אמיתי? בנוסף לכך, כאשר אתם מחפשים לכם קבלן עבור השיפוצים בבית כדאי יהיה לבדוק איזה סוג של עבודות הוא עושה. האם הוא יוכל:

  • להוסיף מעלית לבניין שלכם?
  • לחדש את חזית הבניין?
  • להוסיף מרפסת?
  • לדאוג עבורכם לכל אישורי הבניה הנדרשים?

קחו בחשבון את כל הפרמטרים הללו כי אם יש משהו בטוח, זה שהשירות שהקבלן נותן לכם צריך להיות כמה שיותר מקיף ומקצועי.

מדוע חשוב כל כך לסגור מראש על המחיר?

כמובן שכל קבלן שיפוצים שממנו תרצו לקבל שירות ייתן לכם הצעת מחיר אחרת כי כל אחד מגיע עם רזומה אחר, עם שיטת עבודה שונה ועם צוות עובדים בגודל אחר. עם זאת, אתם לא באמת חייבים להסכים לשלם כל סכום שגובה הקבלן, כי למה שלא תעשו השוואת מחירים? תוכלו להזמין מספר קבלנים שונים, להשוות בין המחירים שהם גובהים ולראות עם מי השיפוץ ייצא לכם יותר זול. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר אך זכרו שלא תמיד חובה לשלם מחיר מוגזם ביחס לשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *