חיפוי קירות אמבטיה

חיפוי קירות אמבטיה

תחילתו של תהליך עיצוב חדר האמבטיה והשירותים בבית היא בבחירת הריצופים והחיפויים השונים. בחירת חיפוי קירות אמבטיה הנכון הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית, עשויה לשדרג בכמה רמות את חדר האמבטיה ולהעניק לו בדיוק את המראה לו אנו מייחלים.

עם מה מחפים?

החומר הנפוץ ביותר לביצוע עבודות חיפוי קירות אמבטיה הוא גרניט פורצלן. אריחים מסוג זה מאופיינים בחוזק, קשיחות ועמידות לאורך שנים רבות ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת. ניתן לבחור בין אריחי גרניט פורצלן מודפסים בשלל דוגמאות ומרקמים, גרניט פורצלן דמוי אבן או עץ, כאלה המשולבים עם אבני קריסטל ועוד. את אריחי הגרניט ניתן לבחור החל מגודל של 1×1 ועד לאריחים גדולים מאוד של 200×300 ואפילו יותר. בנוסף ניתן לבחור את חומר החיפוי משלל חומרים טבעיים כמו אבנים טבעיות – שיש, צפחה, פנינה ואפילו עץ גושני או במבוק. כמעט בכל חומר ניתן לשלב אבני פסיפס שיעניקו לחדר האמבטיה מראה יוקרתי ואלגנטי. מכיון ומדובר בחלל בו הלחות מוגברת עם סיכוי גבוה של מים לגעת באופן ישיר באריחים, יש לבחור בחומרים עמידים במים שעברו את כל התהליכים הנחוצים בכדי שנוכל להנות מחיפוי איכותי המאופיין ברמת גימור מושלמת.

חיפוי קירות אמבטיה – מב חשוב לדעת?

כדאי לזכור כמה כללים פשוטים: ראשית אריחים המאופיינים בצבע בהיר יעניקו תחושה של חלל גדול ולכן בחדרי אמבטיה קטנים מומלץ לבחור בצבעים בהירים ועדינים. מומלץ לבחור באריחים עם גוונים משתנים, כך במידה ויווצרו כתמים עם השנים, הם לא ייראו כל כך לעין. טיפ חשוב נוסף הוא לרכוש 10% יותר מהמתוכנן במקרה של תיקונים, שבר וכו׳. את שיטת החיפוי עצמה נהוג לבחור בהתאם לסוג הקיר (גבס או בטון) ובהתאם לסוג החיפוי אותו בחרנו. אל תשכחו לבדוק מחירי שיש בחנויות שונות התייעצו לגבי סוגי אבנים ותחזוקה שלהם. מאוד חשוב לברר אם הם עמידים בחומרים כימיים כמו אקונומיקה וחומרים נקייון שונים.

באתר אבני בר – בחירות אבני חיפוי לבית ולבניין אתם תמצאו מידע על כול הסוגי שיש ואבני בר. בהצלחה בחיפוי קירות אמבטיה ושיפוצי בית שלכם!