חיפויי עץ לקירות פנים

      אין תגובות על חיפויי עץ לקירות פנים

חיפוי עץ משדרג קירות פנים ומעניק להם מראה מיוחד. לחיפוי יש גם יתרונות פרקטיים כי נוח לנקות אותו, הוא לא סובל כתמים ולכלוך והוא עמיד לאורך זמן. את החיפוי ניתן לשלב על קירות פנים שונים בבית או במשרד והוא מתאים גם לבתי מלון. בנוסף, יש כיום מגוון רחב של דוגמאות חיפויי עץ מעולים במחירים נוחים.

בניה קלה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עם זאת, לא תמיד קל לבחור חיפוי עץ לקיר פנימי וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות. במקביל, יש להביא בחשבון את השיקולים הבאים:

א. עיצוב חלל הפנים – הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג שחיפוי העץ יתכתב עם העיצוב הקיים בחלל הפנים. אחידות בין החיפוי של קירות פנים לבין שאר האלמנטים בחלל מבטיח מראה יוצא מגדר הרגיל. את האחידות ניתן לבסס על גוונים, צבעים, צורות או סוגי עץ מסוימים.

ב. עלויות – רצוי לברר כמה עולה לבצע חיפוי לקירות בודדים לעומת חיפוי לכל קירות הפנים בבית או במשרד. הצעת מחיר מסודרת עוזרת לעצב את חלל הפנים בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. במסגרת הצעת המחיר יש להתייחס לעלויות העץ בנפרד מעלות העבודה עצמה.

ג. התאמה לאקלים ים תיכוני – לא כל סוגי העצים מתאימים כחיפוי עבור קירות פנים. למרות שהקירות עצמם לא חשופים ישירות לשמש, הם עדיין עלולים לסבול מבלאי ושחיקה בגלל אחוזי לחות גבוהים או פערי טמפרטורות בין חלל החוץ והפנים. הפתרון בהקשר הזה הוא לבחור היטב את סוג העץ ולבחון את המאפיינים שלו.

איך מבצעים חיפוי קירות?

העבודה עצמה על חיפוי קירות פנים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע. בשלב הראשון מנקים את הקירות משאריות חיפוי קודמות, מכינים את השטח ומצמידים את העץ. בשלב השני מוודאים את עמידות החיפוי ומכינים גם את הפרופיל והחיבור לרצפה ולתקרה.

לסיכום, יש הרבה יתרונות לחיפויי קירות פנים ואת כולם ניתן להשיג באמצעות דגמים מיוחדים של עצים. מומלץ לשלב את העצים בחיפוי הקירות וכך לשדרג את מראה חלל הפנים. החיפוי מתבצע במהירות ובתקציב נוח ביחס לתוצאות.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – מייסד ומנכ"ל חברת SMS ניהול פרויקטים

מטפס ההרים שבונה את משרדי החברות הגדולות בעולם

כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *