התקנת מזגנים – מספר נקודות שכדאי שתכירו לפני בחירת המתקין שלכם

חודשי הקיץ החמים גורמים לאנשים רבים להתחדש במזגנים חדשים לחדרים שעדיין לא ממוזגים. במידה וגם אתם מתכננים לרכוש מזגן חדש, חשוב לדעת לבחור היטב את כלל המעורבים בבחירותיכם. רבים נוהגים להשקיע זמן ומאמץ רב בבדיקות מקיפות אודות זהותה של חברת המזגנים הטובה ביותר וכן של הדגם המתאים לחלל אותו הם רוצים למזג. השקעה בבחירות אלה חשובה ביותר ותשפיע באופן ישיר על מיזוג החלל. בחירה של מזגן לא מתאים בגודלו ובעוצמתו לגודל החדר ימנעו ממנו את היכולת לקרר למזג ביעילות ואף יאלצו אתכם לשלם חשבונות חשמל מנופחים עקב צריכה מוגברת של אנרגיה. אך חשוב לשים לב גם לבחירה האחרונה שנותרה לכם לעשות לאחר שרכשתם את המזגן המיטבי עבורכם, בחירת מתקין המזגנים.

מגוון תקלות שעלולות להיגרם מעבודת התקנה שאינה מקצועית

כיום יש לא מעט אנשים אשר מציעים שירותי התקנת מזגנים ללא רמה מקצועית מספקת. בניגוד לדעתם של רבים, אכן קיימת חשיבות רבה לבחור נכון מתקין מזגנים מקצועי ומנוסה. התקנה שאינה מקצועית עלולה לגרור תקלות רבות חוזרות ונשנות, מאמץ המזגן בעת פעולתו, הורדת ערך הדירה שלכם ופגיעה באסתטיקת הדירה. אז לפני שאתם בוחרים באופן שרירותי את מתקין המזגנים שלכם, הנה לכם כמה נקודות חשובות שכדאי שתכירו אודות שירותי התקנת מזגנים.

התקנות עם תוספות – הארכת צנרת, הנמכת תקרה, חציבות בטון ועבודות גבס

במידה ובחרתם מזגן עילי, ההתקנה אמורה להיות פשוטה למדי, לעלות כמה מאות שקלים בלבד ולהיגמר תוך זמן קצר. אך הבעיות מתחילות כאשר ההתקנה לא מתאפשרת כפי שציפיתם. לא אחת קורה שצריכים להאריך צנרת בשל מיקומו של המזגן במרכז החלל לאפקטיביות מקסימלית. הליך הארכת הצנרת אשר יעשה על ידי אנשי מקצוע שאינם מספיק מנוסים ומקצועיים עלול לגרום לבעיות שונות במזגן. כמו כן ישנם מקרים בהם קיים צורך לחצוב בקירות בטון, להנמיך תקרות ולעבוד עם לא מעט גבס. כלל המקרים הללו חייבים להיעשות על ידי מתקין מזגנים מקצועי על מנת שיעשו על הצד הטוב ביותר. כל זה במידה ומדובר במזגן עילי, אך אם מדובר במזגן מיני מרכזי הסיפור שונה לחלוטין.

התקנות ממ"ד ומזגן מיני מרכזי

שירותי התקנת מזגנים מיני מרכזיים כוללים עבודה של ממש. במסגרת ההתקנה צריכים להציב תעלות אוויר שיגיעו לכל חללי הדירה. תעלות אלה מחייבות את המתקינים להנמיך תקרות, לעשות שימוש בגבס רב, לחצוב בקירות ועוד. עבודת התקנה של מזגן מיני מרכזי כרוכה בזמן ממושך ולא מעט מקצועיות וניסיון. התקנה שתיעשה על ידי אדם שאינו מספיק מקצועי תגרום לתקלות רבות, חוסר אסתטיקה בהליך ההתקנה ולאחרי, פגיעות בקירות הדירה ועוד. בדומה להליך סבוך זה, גם שירותי התקנת מזגן בחדר ממ"ד מחייבים מקצועיות רבה. התקנה שאינה נעשית על פי כל כללי הבטיחות של פיקוד העורף תפגע באטימותו וכשירותו של חדר הממ"ד למקרי חירום שונים. פגיעה זו עלולה להוריד את ערך הדירה כולה.

מרחבי הרשת

מטרנה – ויקיפידיה

מטרנה בפייסבוק

סיבים אופטיים

מטרנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *