בחירה נכונה של רהיטי גן בהתאם לאופי המשפחה

ישראלים רבים חולמים על בית צמוד קרקע שבו ניתן להקים גינה מסודרת לשימוש המשפחה. אחרים רוכשים לעצמם בתים עם מרפסות ענק או גגות מרווחים ומרצפים אותם מתוך מטרה לשהות בהם בימי קיץ ובימים יפים אחרים. בכל מקום כזה ניתן להוסיף ריהוט גן מתאים לצורך פעילויות רבות אפשריות. יש מגוון רחב של ריהוט גן ובין היתר, ניתן למנות: שולחנות וכסאות מסוגים שונים, פינות ישיבה, פינות אוכל, מערכות בר, פינות זולה ורביצה, מיטות שיזוף, נדנדות, ערסלים ועוד. בגינה בעלת שטח רחב יש די מקום לסוגי ריהוט רבים, ואילו בגינה צנועת  מימדים יש צורך לבחור את הריהוט  הנצרך ביותר כדי למנוע צפיפות וכדי להשאיר מרווחים גדולים למעבר. בחירת הרהיטים נעשית על פי גודל המשפחה,  הצרכים, אורח החיים, מראה, טעם, יכולות כספיות ועוד.

משפחה מרובת ילדים תרצה בוודאות פינת אוכל לצורך ארוחות  משותפות, ערסלים ונדנדות, מיטת שיזוף אחת לפחות וכדומה. משפחה שאוהבת לארח לאירועי ברביקיו סביב הבריכה תגוון עוד יותר את ריהוט הגן ותוסיף מערכות בר לצעירים, פינות ישיבה, פינות זולה ורביצה וכדומה. השילוב בין שחיה בבריכה וברביקיו הוא שילוב אולטימטיבי ויש צורך להיערך אליו גם בנושא הריהוט. במקרים רבים, וכאשר המשפחה מזמינה שוב ושוב לאירועים כאלו היא תצטייד גם במתקני ברביקיו בנויים או  אחרים איכותיים מאוד. במידה ויש ילדים קטנים או נכדים אזי יהיה צורך גם במתקני משחק לילדים דוגמת מגלשות, נדנדות, שולחנות פינג פונג וכדומה. משפחה שאיננה מארחת  בקביעות או זוג אנשים  מבוגר יצמצמו את כמות  הריהוט שבחצר ויסתפקו בעיקר בריהוט הפופולארי ביותר דהיינו: כסאות ושולחנות מסוגים שונים וכדומה.

בחירת סוג הריהוט הוא עניין של טעם, צרכים ויכולות כספיות. ריהוט גן חייב להיות  מיוצר מחומרים  העמידים ללחות ולרטיבות ומדובר בעיקר על  מתכות דוגמת אלומיניום ונירוסטה, עץ מעובד, פלסטיק, ראטן, קש ובמבוק וכדומה. ריהוט עץ ומתכת הינו כבד ועמיד יחסית ביחס לאחרים. הוא גם, לרוב,  נאה יותר. רהיטי ראטן פופולאריים מאוד בזכות המראה והפונקציונאליות שלהם ורהיטי פלסטיק נפוצים בעיקר בשל  מחירם. בחירת הריפודים היא פונקציה של שימוש בהם, ובמקרים שיש חיות  מחמד יכולים  הריפודים להתלכלך ולצבור כתמים.  הפתרון הוא להניח עליהם כיסויים או להכניסם לתוך הבית כאשר אינם בשימוש. הדבר מצריך טיפול ומעקב שוטף. גם רהיטי עץ דורשים צביעה ותחזוקה אחת לכמה שנים. ואילו רהיטי הפלסטיק עלולים לצבור כתמים בלתי הפיכים ולהישבר ביתר קלות. מאידך, את כיסאות הפלסטיק ניתן להניח אחד על  השני כאשר הם אינם בשימוש והדבר חוסך מקום. צריך לזכור, כי ריהוט גן נועד למרחבים חיצונים, ולכן, מועד לבלאי גבוה יותר מאשר רהיטים ביתיים וכך צריך להתייחס אליו. כך, שגם ההבנה הזאת אמורה להילקח בחשבון בעת  הבחירה וההחלטה על ההוצאה הכספית.

עוד משהו שיעניין אותך:
איך בוחרים חברת השכרת רכב
איך בוחרים מכונת קפסולות אספרסו
איך בוחרים חברה המארגנת טיול מאורגן לסין
איך בוחרים קרן נאמנות
איך בוחרים סוכנות כלי רכב למכירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *